Rondreis West Canada 2011

Canada 2011 Route definitief

Zo, op aangeven van een vriend hebben we de route wat aangepast en dit lijkt de definitieve versie te worden. Maar zoals zo vaak op dit soort trips laat je wat en krijg je wat en het is erg moeilijk keuzes te maken en we kunnen niet alles zien en doen. ik heb zoveel mogelijk een gevarieerde route gekozen en waar we op eerdere reizen de hotels en motels tevoren regelden, hetzij lang of kort tevoren gaan we nu gewoon rijden en kijken ter plekke waar we gaan staan. In de parken heb je in het ergste geval een overflow camping (een parkeerplaats) maar staan kun je altijd. zo geven we de voorkeur om een mooie spot ter plekke te pakken boven zekerheid.

Nu begint het verder uitdiepen van de route en de dagen en wat we willen doen en zien. Ik (Matthé) zal dit voornamelijk op me nemen, daar ik het leuk vind en handig in ben en Marjolein dit allemaal weer prima vind. Vancouver willen we per fiets doen, we willen Orca's gaan zien met een bootje, en ook andere walvissen oa vanuit Tofino. Uiteraard veel wandelingen maken in de natuur. In Hot springs zwemmen en beren fotograferen en liefst iets groter dan de speldenknopjes van Yellowstone vorig jaar. Metersdikke bomen en downhill mountainbiken in Whistler? we zullen het zien.