Rondreis West Canada 2011

Laatste dag

MaandagMet een mooie zonsopkomst op onze laatste campground ging ook onze laatste dag in.

Daar we 08.00 op de boot moesten staan waren we om 6.30 al uit de veren met een lekkere tosti ( erg goed om oud brood op te maken) en reden we richting de veerboot. Omdat we gereserveerd hadden werden we naar de voorste rij gedirigeerd en stonden we als een van de eersten op de boot.

Voor inleveren aftanken en gas bijvullen en ons huis was weg...

Tja, tot de vlucht van 22.45 heb je om 11.00 best nog tijd over en we zijn met de bus, bus en lightrail naar de luchthaven gegaan. Het is wat omslachtiger dan een taxi, maar we hadden tijd zat en in het land van bestemming hoort openbaar vervoer ook bij de reis en kennismaking met het land.

Koffers gedropt bij een luggage service en we zijn weer richting stad gegaan om een paar mall's te bezoeken.
Helaas was het veel van hetzelfde en na een paar uur in 2 mall's gelopen te hebben was de enigste oogst een paar pluche beesten voor de kattenoppas (dank U) en een autolader voor de Xoom.

Ne een goede vlucht zijn we met trein en taxi naar huis gekomen en draait de wasmachine alweer.
Het is een prima vakantie geweest en ik raad het een ieder aan.
Een Camper is wel prijzig maar ik wil nog wel eens zien als je dit naast auto, accommodaties en eten legt daar wij vaak aan de bbq zaten en een lappie vlees niet zo duur is. Een camper geeft zoveel meer vrijheid en je slaapt met name in de parken direct in de natuur. Een hike rond de camping is vaak al een erg mooie en prima wandeling omdat de campgrounds prima gesitueerd zijn. Canada is een mooi, groot en schoon land. Dit schoon heeft met de mentaliteit in geheel Noord Amerika te maken en een ieder werkt mee door op te ruimen, vuil weg te gooien en discipline.
De kans is groot dat ze ons hier eens terug zien.
Het was leuk dat fam en vrienden heeft meegelezen en leuk de reacties te zien.

Zonnig, 27 gr.
Een laatste groet van Matthé & Marjolein

Tim Burgers

Hey Marjoulein en Matthé,

Dank voor de mooie reisverhalen... Denk er inmiddels over om volgend jaar met Kees ook door Canada te gaan reizen met een camper! Ik denk dat ik de route al weet ;-)

Groet,
Tim

Marjolein

Hoi Tim,

Graag gedaan! Het is voor ons ook een leuke manier om de herinneringen te bewaren.
Tja, het moge duidelijk zijn dat ik deze reis je zeker kan aanraden!!

Groetjes, Lein

Hans en Rina

Hoi Matthe en Marjolein,
Welkom terug in Nederland. Wij zijn gisteren ook weer teruggekomen uit Portugal waar we heerlijk 10 dagen hebben genoten van 30+. Dat was toppie. Vanmorgen jullie verhalen gelezen van de laatste 10 dagen. Jullie hebben het ook geweldig gehad he? Was leuk om te lezen. En de foto's hadden vaak iets van " o ja, daar zijn wij 3 jaar geleden ook geweest" Dat maakt het nog leuker om te lezen. En voor degene die volgend jaar ook naar Canada wil gaan (ik geloof Tim); zeker doen; het is erg mooi! Marjolein, tot volgende week als we weer lekker kunnen spinnen en pilatessen! Ik heb wat vakantiekilo's meegenomen, hoe is dat bij jou? Gezellie dat je er weer bent en tot volgende week, groetjes, Hans en Rina

Marjolein

Hoi Rina,

Lekker 30+ in Portugal! Zul je aan toe geweest zijn als ik begrijp hoe het weer tot die tijd geweest is in NL.
Ik heb ook wat vakantiekilo's heen EN weer genomen, telt dat ook? Zeker dus weer pilates en spinnen tot de druppels op de mat vallen!!

Zie je in ieder geval weer donderdag (wo etentje.. om de kilo's te behouden :-) ), gezellig!

Groetjes, Marjolein