Rondreis West Canada 2011

Goldstream PP

Zaterdag

Gisteravond hebben we het wat later gemaakt dan de afgelopen avonden dus ook vanmorgen wat later op gang. Toen de gang er eenmaal inzat zijn we naar het park Goldstream gereden.

Dit is het laatste park voor Victoria, de hoofdstad van Vancouver Island waar we morgen een dagje gaan rondlopen. Terwijl we eigenlijk het bord voor de afslag van de camping hadden moeten zien werden we allebei afgeleid door een Harley Davidson reclamebord. Voor mij kwam dat als een verrassing, Matthé wist natuurlijk dat er zo'n ding hier in de buurt zat. Dus toen ik: Hé kijk, zullen we er even langs gaan! riep, was Matthé aangenaam verrast dat hij mij zo makkelijk mee de dealer in kreeg. Ik liep weer eens voorop in de plannen de hij al heeft uitgestippeld. Snappen jullie nu hoe dat gaat bij ons? LOL! Dit keer niet zo grof ingeslagen als bij de andere HD-dealer (HD is uiteraard alleen voor intimi..), alleen een shirt en handschoenen. Vervolgens gingen wij terug naar de hoofdweg en reden verder. Konden we nooit meer de camping vinden.. Raar hoor. Zit er maar één ding op en dat is teruggaan. Bleek dat de HD/dealer en de camping aan dezelfde afslag zaten. Hadden we allebei even gemist..

We hebben expres weer een parkcamping genomen zonder water of stroom maar met lekker veel bomen en een echt buiten gevoel. Het voelt vandaag als een soort van afscheid nemen.. Snif snif... . Laatste keer een wandeling vanaf de camping naar een paar watervallen even verderop. Waar de Held in het water heeft gezwommen (met zijn Teva´s aan Eef!!!). Waarbij hij overigens bij het voelen van de temperatuur van het water het dappere plan om onder de waterval te zwemmen (voor de foto) maar liet varen..

Laatste keer bbq, dus alle restjes en bbq weg. En zo beginnen we ons al te bezinnen op de terug weg. Hoe heerlijk het hier ook is, het thuisfront begint ook wel weer aan ons te trekken. De poezen, familie en vrienden weer zien en lekker in je eigen huis ronddarren heeft natuurlijk ook wel weer wat. En we kunnen natuurlijk altijd nog hopen dat we wat van de zon mee kunnen nemen. Zodat we net als hier nog een Indian Summer krijgen.

Weer horen we in de avond ritselen en ook hier blijken er herten op de camping. Best wel apart als je dan doodstil blijft zitten om een hert op 3 meter langs je ziet stappen
Nu nog maar even twee daagjes GENIETEN!!! Waar jullie morgen weer meer van kunnen lezen.

Zonnig, 26 gr. Wild: 4 Herten
Een zonnige warme groet van Matthé & Marjolein