Rondreis West Canada 2011

Vancouver Suspension bridge

Donderdag

Pfoe, na een dag van 25 uur schrijf ik dit verslag om 06.00 ochtends daar ik toch klaarwakker ben na een nacht van 9 uur. Blijft toch raar voor je biologische klokkie.
Vlucht was goed en alles op tijd. Op vliegveld Vancouver verliep ook alles op rolletjes. Buiten haalden we nét de shuttle naar het hotel en na even wat opgefrist te hebben zijn we met de skytrain waar het station op 10 min lopen is naar het centrum van Vancouver gegaan.
We liepen eerst wat rond en kwamen langs een of andere stoomklok waar het krioelde van de Aziaten. Het scheen iets bijzonders te zijn, maar wij vonden ‘m niet zo heel erg bijzonder.

Ik had wat papierwerk meegenomen en wist de plek te vinden waar we de shuttle konden pakken naar desuspension bridge. Dit is een erg lange hangbrug over een kloof. Het was wel mooi allemaal met een park eromheen met nog wat hangbruggen hier en daar. Maar of het de entreeprijs van Dollar 33 waard was... ietwat overgewaardeerd in mijn ogen.

Terug de stad in hebben we ons af laten zetten in Chinatown wat een beetje tegenviel. Niet eens zo heel veel eet tentjes, we waren van plan daar te gaan eten. Die we zagen zagen er allemaal te smoezelig uit om onze goedkeuring te krijgen. Na door een wijk gelopen te zijn waar overduidelijk niet de bovenkant van de samenleving bijeen klonterde kwamen we op een mooi punt een terras tegen die een tafel had aan de boardwalk én nog eens Sol verkocht. Danhoef je niet eens meer te kiezen!

Daar even een uurtje gezeten en toen doorgelopen waar we een grote Pub tegenkwamen die ook door de keuring heen kwam en daar hebben we gegeten.

Op dat moment sloeg de vermoeidheid toe en wilden we nog maar 1 ding: naar ons mandje waar we dan ook goed en wel een uur later waren.
Al met al een perfecte (erg lange) eerste dag van de Vakantie

Groetjes vanuit een zonnig Vancouver,

23gr, Wild: 1 Eekhoorn

Matthé & Marjolein

Marit

Zo, om maar met een startwoordje van Matthé te beginnen,
Het eerste reisverhaal staat er alweer op! Wederom erg leuk om te lezen. Ziet er nu al goed uit, ik blijf jullie volgen.

Heel veel plezier.
XXX

Sylvia

Hallo daar! Leuk hoor om zo mee te mogen genieten!

Veel plezier and keep those stories comin'!!

Liefs
Syl

Meneer Hennen

Zie ik daar een foto van appel
Met een telefoon in zijn handen

En over mij maar zeuren

Ps

Wat een geld voor die brug

Eef

Leuk om te lezen weer ! Veel plezier en we volgen !!