Rondreis West Canada 2011

Image building

Hallo Volgers!!

Super leuk al die reactie. Beetje jammer alleen dat het net lijkt alsof ik en bier een vast koppel zijn!! Blijkt maar weer dat die social media killing kan zijn voor je imago.

Surprised

Dus even voor de duidelijkheid: Dat bier hadden we voor Matthé besteld en ik mocht er mee op de foto!

Wink

Maar wel heel leuk dat jullie ons volgen hoor! We hebben het vooralsnog heel erg getroffen met het weer hier en fietsen door zo'n grote stad blijkt eigenlijk heel leuk te zijn. En lang niet zo eng of spannend als ik gedacht had. Zullen we in de toekomst dus wel vaker gaan doen.

Nou, ik ga stoppen en de spullen pakken om naar de camper te gaan. Dan gaan we nu echt de natuur in. Kan niet wachten, laat jullie weten hoeveel beren ik ga laten schrikken!!

Cool

Dikke knuff en grote zwaai!!!

Leifs Lein

Reacties

Reacties

Irene

Ben benieuwd hoe het jullie bevalt een camper. Bij ons waren Ruud en de camper geen goede combi. Senseo Eraf trappen tijdens het in bed stappen noem maar op. Ik ben benieuwd. Veel plezier.

Jaimee

Haha jullie met jullie bier, mja je moet toch iets drinken;)

En die beren zijn banger voor jou dan jij voor hun :p (denk ik;))

Veel plezier nog!!

xx

Eef

Je moet je ook niet telkens met z on alcoholische versnapering laten kieken Marjowijntje !
Ennehn als je beren rond de camper hoort scharrelen duw je Mat maar naar buiten om te kijken, hebben ze een hele kluif aan wahaa kun jij maken dat je wegkomt !
Geniet ervan !! Eef

Matthe

@ Jaimee Bier smaakt prima

@ eef mat loopt harder

@ irene Campers zijn veranderd sinds dien en volgens mij was die van jullie al niet groot?

Meneer Hennen

a Bottle a day keeps the dokter away

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!