Rondreis West Canada 2011

Lake Louise

Maandag
Leeg is de batterij.
Vandaag hebben we diverse paden rond lake louise gelopen.
Weer een mooi meer met mooie bergpaden. We hebben een 12.5 KM gelopen op bergpaden met een stijging van 800 mrt!

Wat wel weer te voelen is in de benen. We hebben hier een dikke 5 uur over gedaan en weer mooie foto's genomen.
Vanaf een uitzichtpunt was de hele vallei en het meer te overzien en er kwam net een trein langs waardoor het met de verrekijker goed te zien was en makkelijk te tellen dit keer.
2 Loc's en 130! Wagons erachter waarop de meeste 2 verlengde zeecontainers hadden (1 zeecontainer hier is ongeveer 130% zeecontainer zoals wij die kennen).
Een aardige vracht dus. Opschieten deed ie niet maar het is wel een goede manier van vervoer.
Ook hier was het best druk, maar op de wat meer stijgende paden is het alweer een stuk rustiger.

We zijn naar Little Beehive gelopen, en daarna naar een of ander thee huisje bij Lake Agnes. Daar stonden ze te drommen voor een koppie thee?!? In de rij staan doen we dus niet.
Hier is overal een mooie picknick plek en zo hebben we gedaan.

Voor nu ga ik zo de bbq aansteken en zullen we vannacht prima slapen.

22Gr Wild: Paar Eekhoorns

Groetjes vanuit de half bewolkte Rocky Mountains; Matthé & Marjolein

Meneer Hennen

Kijk dat is nou eens een leuke foto van jullie 2 .... Waar heb je een canadees gevonden met richtinggevoel

Ruud

Hoi Mat en Marjolein heb de fotos en de verhalen weer gelezen maar wat is het toch prachtig daar.
Denk dat Reen er toch aan moet geloven een keer buiten Europa. Zo we staan weer klaar om naar de kermis te gaan
is weer BEREN gezellig.

Matthe

@Hennen: Het was een aziaat, die worden ermee geboren (camera)

@Ruud: leuk gehad? Dan gaan jullie een keer mee?